בני ברק

יממה לבחירות, זייברט משיב לשאלה הבוערת: יש דיל עם ש"ס?

I have 439views
חנוך זייברט, המועמד לראשות העיר בני ברק, לקאהן וחכם במהדורת הבוקר: "הרצון של רוב התושבים לראות ראש עיר שמטפל כמו שצריך בעיר. שהעיר תהיה נקייה ויהיו בה תשתיות תקינות וכמובן מוסדות חינוך כפי שצריך" • כך השיב זייברט לשאלה - האם יש דיל בינו למפלגת ש"ס?
צילום: פלאש 90

חנוך זייברט, המועמד לראשות העיר בני ברק, התראיין הבוקר (שני) לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ב'קול חי', שם התייחס לטענות שכחלק מדיל ארצי בין חסידות גור למפלגת ש"ס – אוריאל בוסו יסיר את מועמדותו לראשות העיר בני ברק.

"אני אומר כבר כמה חודשים שאני אהיה ראש העיר. זה הרצון של רוב התושבים", פתח זייברט. "כולם רוצים שהעיר תהיה נקייה ויהיו בה מוסדות חינוך. אני בטוח שכולם יפעלו ביחד לצרכי העיר. באנו לשרת את הציבור ונעשה את זה ביחד. אני לא סגור עם אף אחד בהסכם".

זייברט הכחיש את הטענות לדיל והבהיר כי "אין לי הסכם עם ש"ס. לא בבני ברק ובוודאי שלא במקומות אחרים. לא הגבתי על שום טענה נגדי בתקופה האחרונה ולא אגרר לזה בשום מצב. אני מתמקד בתכניות השיקום לבני ברק ואסתער על כך מיד עם כניסתי לתפקיד".

לשאלת קאהן וחכם, איך בכוונתו לשנות את בני ברק, השיב זייברט: "יש לי תוכנית סדורה. למדתי קצת מערים אחרות. ירושלים עשתה שינוי דרסטי מאוד וראיתי שהייתה תוכנית מסודרת של חלוקה לרובעים".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה